مشاور امور بانوان فرماندار يزد گفت: زنان با ايفاي درست نقش هاي خود در جامعه مي توانند ضمن پاسداري از ارزشهاي انقلاب اسلامي، دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم خود نا اميد سازند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا " نشست نمايندگان زن ادارات شهرستان يزد به منظور تشكيل كميته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان با حضور مديركل دفتر امور بانوان وخانواده استانداري، مشاور امور بانوان فرمانداري يزد، جانشين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تشكيل شد.

" خديجه نجفي " در ابتداي اين جلسه با اشاره به اهداف دشمنان و برنامه ريزي آنان براي دست اندازي دستاوردهاي انقلاب اسلامي اظهار داشت: زنان ايران اسلامي بايد با ايفاي درست نقش هاي خود پاسدار ارزشهاي انقلاب باشند.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد افزود: در حال حاضر دنياي غرب با ادعاي مسأله آزادي اجتماعي زنان در پي تحريف هويت واقعي بانوان بوده و در صدد اين است تا فرهنگ ملي و شخصيت والاي زنان مسلمانان را از بين ببرد.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي تحول فكري و روحي بزرگي را در كليه افراد جامعه به ويژه زنان ايجاد كرد گفت: با شكل گيري انقلاب تحت رهبري حضرت امام خميني (ره)، زنان بي هويتي، بي بند و باري و ‌ابتذال رهايي گشته و به سمت عزت خواهي، عفاف و انسانيت سوق داده شدند.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد در پايان تشویق و ترغیب زنان و برنامه ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد وبیان داشت: برنامه های مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر زنان با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف تدوین و اجرا مي شود.

شايان ذكر است در اين جلسه همچنين در خصوص گروه هاي كاري زير مجموعه كارگروه زنان و خانواده با عناوين 1-آموزش و مشاوره خانواده 2- اشتغال زنان با محوريت تعاوني ها و مراكز كارآفريني زنان 3- پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي زنان 4- زنان و سلامت با محوريت تغذيه،‌ ورزش و پيشگيري از بيماري ها 5- حقوق كودك و نوجوان 6- جمعيت با رويكرد فرهنگي در راستاي افزايش جمعيت بحث و تبادل نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا